|
<< Kliknij tutaj by wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Aplikacja dla świadczeniodawców > Rejestr Endoprotezoplastyk > Podstawowe informacje o obsłudze tabel |
W Rejestrze endoprotezoplastyk dostępne są różnego rodzaju tabele z danymi. Niniejszy rozdział przedstawia podstawowe operacje związane z tabelami. Operacje te zostaną omówione na przykładzie okna Przegląd wszczepów.

Na dole widoczne są ikony umożliwiające przegląd kolejnych stron z dokumentami zawierającymi informacje o zrealizowanym wszczepie endoprotezy stawowej. Na każdej stronie wyświetlanych jest dwadzieścia pięć pozycji.
Uporządkowanie tabeli:
Dane w tabeli uporządkowane są domyślnie według Kodu ankiety. Zmiany uporządkowania można dokonać poprzez kliknięcie na tytule innej kolumny niż np. na kolumnie Identyfikator.
![]()
Następne kliknięcie na tytule tej samej kolumny spowoduje zmianę porządku z rosnącego na malejący, a trzecie kliknięcie powoduje wyłączenie uporządkowania według tej kolumny, a więc powrót do uporządkowania domyślnego według Kodu dokumentu.
Wyszukiwanie:
W zależności od wybranego okna istnieją różne możliwości określania warunków wyszukiwania. W wybranym przykładzie umożliwiają to poniższe pola:

Wpisanie danych w sekcji Znajdź spowoduje wyszukanie dokumentu/dokumentów spełniających określone warunki. Sekcja Znajdź umożliwia wyszukanie dokumentu, jeśli znana jest przynajmniej jedna z danych. Szybkie usunięcie wprowadzonych danych w polach tekstowych umożliwia przycisk
.
Wpisując w sekcji Znajdź w poszczególnych polach tekst można skorzystać ze znaku %, który zastępuje dowolny ciąg znaków. Dla przykładu: wyszukiwanie pacjentów, którzy w numerze PESEL mają cyfry: „73”, najlepiej przeprowadzić poprzez wpisanie w polu PESEL %73% i uruchomienie wyszukiwania przyciskiem
.